About Me

My photo
Kia Ora, Ko mauao te maunga, Ko Tauranga te moana, Ko Ngaiterangi, ko Ngatiranginui me Ngati Pukenga nga iwi, Ko Puti Gardiner toku ingoa, na reira tena koutou katoa. He kaiako ahau kei te KKM o Rangiawhia he tangata ngakau nui hoki ki tenei kaupapa o te reo mataini.(e-literacy) He wahi tenei kia whakawhiti korero, whakaaro, tautohetohe ranei e pa ana ki tenei kaupapa. Na reira mena he korero au, korero mai!

mauao

mauao

Sunday, November 21, 2010

Ulearn

I te wiki tuarua o nga harerei i haere au ki te Wai Pounamu mo te wananga mo nga Kaiako o te motu ara ko te Ulearn tena. Ko te tikanga i tu ahau hei kaikorero kei raro i te maru o nga Core efellows, ko taku waimarie tena!. Mo nga marama e 5 i huitahi matou ko nga efellows me nga Kaiako matua no Core ki te wananga ki te whakawhiti korero ki te tautohetohe ranei e pa ana ki nga kaupapa hangarau kei roto i nga Kura. Ko aku hoa mahi he rangatira katoa ratou kei raro i te kaupapa hangarau. Ko Margaret tetahi he pu tena mo nga akomanga nohinohi me ona whakaaro miharo e pa ana ki nga robotic leggo me nga nekehanga o nga kiriata. Ko Nathan tetahi e ngakau nui ana ki te oranga o te ao, ko tona kaupapa korero e hangai ana ki te mea miharo ko nga mea kore utu are ko te 'open source' tena. Ko Joel tetahi tangata matatau rawa ki nga ahuatanga hangarau, ipurangi, rorohiko he aha ranei ko tona wawata e pa ana ki nga momo taputapu harihari hei momo akomanga. Kia kaua te Kaiako e pohehe ana kotahi anake te wahi ako ara ko te akomanga tena . Ko Florence no tawahi, he wahine kaha ia ki te whakaputa whakaaro e pa ana ki te reka o nga momo reo katoa ko tona whakatau me whakawhanui nga whakaaro o nga rangatahi ma te mahi a ipurangi kia tuwhera te ngakau, te hinegaro me te wairua ki nga ahuatanga rereke, nga tikanga rereke, me nga reo rereke.
Ko Tara tetahi wahine toa e mahi ana ki te tonga o Tamaki Makaurau. Ko te putake o tona rangahau ko te rereketanga o nga akonga mena i reira tetahi kamera e tango whakaahua ana...ko tona whanatau ka rereke te tangata mena ka matakitaki tetahi iaia...
Ko taku waimarie kia whiwhi au i tenei honore, a tera wiki ka aro atu au ki toku kaupapa korero kei raro i te maru o te whakatauki "Ruia taitea kia tu ko taikaka anake"

No comments: