About Me

My photo
Kia Ora, Ko mauao te maunga, Ko Tauranga te moana, Ko Ngaiterangi, ko Ngatiranginui me Ngati Pukenga nga iwi, Ko Puti Gardiner toku ingoa, na reira tena koutou katoa. He kaiako ahau kei te KKM o Rangiawhia he tangata ngakau nui hoki ki tenei kaupapa o te reo mataini.(e-literacy) He wahi tenei kia whakawhiti korero, whakaaro, tautohetohe ranei e pa ana ki tenei kaupapa. Na reira mena he korero au, korero mai!

mauao

mauao

Monday, November 22, 2010

Nga Pu o te Wheke

Anei te kiriata poto o te roopu tuakana o TKKM o Rangiawhia. I whakapau kaha ratou katoa ki te tutuki pai tenei kaupapa. He roopu ngakaunui tenei ki nga ahuatanga o te hangarau engari e ai ki a ratou 'kei hea te reo Maori?. I rangahaua te kaupapa Maori me te hangarau kei runga te wharangi rapunga ara ko te Google tena ko nga pikitia me nga tuhinga i puta he tirohanga ki te ao tawhito ke. Ko nga pikitia katoa e pa ana ki nga mahi a nga tupuna he rawe engari kei hea nga kaupapa o te ao hurihuri? Katahi i puta mai te whakatau o te roopu, me waihanga he kiriata poto e pa ana ki to ratou mahi kei ro akomanga. Ahakoa he tau hou tonu ratou ki tenei kaupapa he ngakau nui tonu. I mahitahi matou ko te kura tuarua o Kaitaia kei raro i te maru o Amba Davidson. I tae mai ratou mo te ra kotahi ko te whakapakari pukenga te kaupapa matua. Katahi i whakarite nga tamariki o te Kura o rangiawhia to ratou mahere mahi. Anei nga hua! Matakitaki mai.

2 comments:

learnforlife said...

Kia Ora Guys!

I LOVE this movie that you made :) It makes me want to live in your lovely place. I will show it to my class tomorrow

Mrs T-J :)

Haileyj said...

Nga mihi rangatira ki a koutou nga tamariki o Rangiawhia. He rawe o koutou mahi!
Nga mihi
Whaea Hailey Tobin
Te Kura Takiwa o Taipa